Thailand, en solig dag.



Hej pa er gott folk!

Jag har aldrig varit mycket for kaffe, att lagga till en ny last pa mina jag redan har, snuset, festandet (som har i thailand har okat markant) och traningen nar jag val kommer igang.
men nu har vi (jag och ett par jobbarpolare) varit pa stranden en snabbis, vidare till poolen i en polares hyreshus for att avsluta dagens varme med en kaffe pa balkongen med utsikt over hela patong och en viss del av bergen omkring.
Jag har alltid ansett mig sjalv vara en livsnjutare, hela koret med nyttig mat ar nagot som kommer med humor och ar definitivt inte nagot permanent ;b men har i Thailand sa har jag upptackt att det livsnjutande som finns i Sverige inte ens ar i NARHETEN av Thailand. Fyyfan vilket liv man lever har nere, vill aldrig lamna det har underbara landet!

Tidigare namnde jag traningen och for att vara arlig...den gar skit med stort S. I borjan sa satte jag igang stenhart med muay thai. Kl 9 varje morgon, lopning pa stranden 2 km, trapplopning, armhavningar, situps och teknik...the whole works. Tyvarr sa upptackte jag dock att ga upp sa pass tidigt nar man har jobbat sent in pa natten funkar inte. Sa nu tills vidare sa har jag lagt muay thai pa hyllan och ska tjacka ett gymkort har nere, 800 baht manaden, kann pa den du viktor back! :P men tro inte att jag ska GE UPP min muay thai, oh no sir jag letar runt fortfarande, muay thai har sa javla manga stilar som ar personifierade sa det galler bara att jag hittar en tranare som tanker i samma banor som mig, annars ere vardelost och min tid skulle bara vara bortkastad.



That's all folks!
I'm out.
Chris K.

Kommentarer
Postat av: Annica

Heeeej!

Skönt när ni uppdaterar. Det låter som ni har det bra.

Kram

2010-01-30 @ 19:42:02
Postat av: Annica

Heeej!

Kul när ni skriver lite, kan du inte lägga in några bilder? Puss Ma

2010-01-31 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0