Thai resa numero dos!



Hej pa er gott folk!

Tyvarr sa sitter jag pa ett internet cafe och kan darfor inte skriva de tre sista i vart alfabet:b

Hursomhelst! nu sitter jag, mimmi och erika pa bangkoks flygplats efter miljarders manga timmars vantetid efter forseningar etc och nu vantar vi bara pa sista flyget som ska ta oss till phuket och mitt alskade patong!
forsta som star pa agendan ar att fa upp alla pryttlar och pinaler till rummet och darefter tagga ner till nat thaistalle for att ata och sanka forsta singhan!!!

kommer att ladda upp bilder allteftersom jag har tillgang till det! nu ska vi vidare och ockupera bokningskontoret for att fa tag i ett flyg!

That's all folks!
I'm out.
Chris K.

Kommentarer
Postat av: Celine

2010-01-18 @ 12:17:17
URL: http://l
Postat av: Mor

Hej Son!

Dax att uppdatera bloggen lite.... vi är nyfikna på hur ni har det. Tänker på dig, Kram

2010-01-18 @ 22:20:52
Postat av: monkan

Hallå mannan,

Låter som om ni har det ganska trevligt.

Ja vi saknar dig på jobbet typ ganska mycket vill jag nog säga.

Du får ta och sktiva lite oftare så man får reda på hur det går kramizar från lilla Monkan

2010-01-22 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0