Forsta Festen!



Hej pa er gott folk!

Nu har min arbetstid har i thailand paborjats! Jag och kollegan Fille har knatat upp och ner for patong beach
hela dagarna och det ar verkligen sa javla skont!
den har staden, ute livet och dess manniskor...ar stundtals nagot man vill gora en parkeringsplats av men oftast ar det stan i mitt hjarta, helt utan tvekan!

Igar och idag har vi salt for en fest som ska hallas pa krogen vi jobbar for, savitt jag forstatt sa ar det inget speciellt utan arrangeras 3 ganger i veckan av de ansvariga. Men oj oj oj nar folk far hora "open bar 2h, drink whatever you want as much as you want" sa tror jag nog att allt sunt fornuft flyger ut ur skallen. men hey, jag klagar inte, det ar min ficka dom fyller med sitt drickande :D

well well jag ska inte bli langvarig, sa kort sagt, min tid har i thailand kommer nog vara den basta i mitt liv!

That's all folks!
I'm out.
Chris K.


En overview bild pa min "arbetsplats" :D

(http://www.beach-phuket.com/patong/Patong%20Beach%20Map%20Satellite.jpg)

Kommentarer
Postat av: annica

Wow ser häftigt ut!

Miss you!

Kram Ma

2010-01-19 @ 21:11:59
Postat av: annica

Hej

det låter som du har det bra!

Följer bloggen så skriv ofta o gärna bilder!

2010-01-20 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0