Festligheterna!



Hej på er gott folk!

Nu vare ett tag sen som jag senast skrev något och det har inte berott på mer än att jag inte haft mycket för mig värt att skriva ner här :b

Julafton då..? jo, den var helt klart godkänd, kanske en gnutta för avslappnad för mig men man ska inte klaga! definitivt inte med den mat som fanns på bordet och de julklappar som jag har fått ta emot.
Gott folk, julmat är nog det bästa som händer på året enligt mig!
Härligt sällskap i form av släkten, köttbullar och prinskorvar...det kan ju inte bli bättre eller hur?
Kronjuvelen denna julafton var mina efterlängtade skullcandy lurar modell: G.I.

Fasen vilket ljud det är i dom!

Jag är ingen ljudfantast och skullcandy har själva sagt att ljudet i deras produkter är inte lika högt upp på deras priolista som deras design på lurarna. Men jag kan inte annat än säga att jag älskar både ljudet och designen!

Nyår?
Awesome.
Kvällen påbörjades hos en god vän med familj och ett sällskap som var oerhört trevligt! maten var fenomenal så båda tummar upp och ett leende riktas till de kockar inblandade!
Vidare styrde jag och två vänner till en gemensam vän som höll i nyårsfirandet och festen var awesome, trist var dock slutet som spårade ur, men varje äventyr måste ju innehålla lite drama right? :P
Min största besvikelse var nog den totala bristen (i jämförelse med förra året) på fyrverkerier. Det var lite hålligång runt omkring minutrarna men mer än så var det inte vilket var lite trist eftersom att det ändå är nästan halva grejen med nyår att bränna iväg dunder och brak..!

all in all, december..? helt klart godkänt!

That's all folks!
I'm out.
Chris K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0