Thailand!

För ett tag sen så var det snack om att dra iväg på en grabbresa någonstans och precis som många andra impulsplaner så trodde jag att denna skulle rinna ut i sanden och bli ämne för skratt i senare skede.
Oj vad fel man kan ha då.

Två av grabbarna i gänget bestämde sig för att kolla närmare på det hela och en tid senare får jag ett samtal av min vän Gustav som frågade om jag inte skulle med till Thailand. Min första tanke var "helvete, det skulle va asballt" så jag sa att jag självklart är game på den.
Dagen D, Avresedagen. Vi hade alla fyra som åkte panikpackat ner lite prylar och begett oss till flygplatsen för att vänta in 10h 30mins resan till två veckor i värmen.

Nu är det som så gott folk att jag inte har varit i Asien tidigare så Thailand fick stå för det första samlade intrycket av det hela och oj vilket ställe!
Dessvärre jag hade gjort tabben att inte byta om på planet så att kliva ut i 28 graders värme med mjukisar och kofta var inte det bästa man gjort i sitt liv.
Bussen till paradiset rullade och kameran blixtrade hejvilt på vägen till hotellet och jag kan nu relatera till dom turister man ser utanför slottet med kamerorna i högsta hugg. För fan va ballt det var!

När vi kommit fram till hotellet och första känslan av semester hade lagt sig så upptäckte vi...poolbaren! och just i det läget med solen i zenit, en big ass pool med bar i och grabbarnas smile så kände jag att banne mig om jag inte ville stanna på plats hela livet.

kommer att ladda upp bilder från resan när jag väl är tillbaka i stockholm, just nu är jag i leksand nyligen hemkommen från en plåtning i sälen för Nolltvå.se men det är en annan historia som ni garanterat kommer att få höra mer om!

Thats all folks!
im out.
Chris K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0