I stockholm här är det kallt.

Måndag, verklighet, slut på semester...faaaaaaan va segt det är!
Första dagen på jobbet efter 3 veckors semester...kan det bli mer plågsamt än så?
sitter här på jobbet och klockan är halv fyra, tittar man ut genom fönstret hade klockan lika gärna kunnat vara 00:00 och då känner man att det banne mig är vinter på fel sätt, iallafall i stockholm.
Det enda som tillkännager vintern är röda och snuviga näsor, bittra ansikten och brutalt mycket mer kläder.

Trist!

Det jag däremot kan trösta mig med är att jag ska tillbaks till värmen snart igen, 12 januari 2010 så tar jag mitt pick och pack och flyger till 3 månader i thailand, phuket, patong med mina två vapendragare Mimmi och Erika, fan det där stället kommer inte att ha mycket ordning och reda när vi är klara där! är fan taggad till tusen!
Sist jag var där så blev jag tipsad om att träna Muay Thai på en klubb inte alls långt ifrån stället vi ska bo på,
kan vara värt att checka eller hur?


That's all folks!
I'm out.
Chris K.

Kommentarer
Postat av: Marika

Bra att du är på plats i varda´n :)

Snart kommer några minnesvärda bilder att njuta av.

Kram / Marika

2009-12-08 @ 09:37:50
URL: http://www.mylady.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0