Hemmalagad pizza och en nypa ångest


Hej på er gott folk!

Jag tror nog att den här fredagen har varit min segaste hittills, allt har verkligen gått i slow-motion.
Med tanke på att man fortfarande är smått inställd efter thailändska klockan så dygnsrytmen är en aning vriden...
jag vaknade halv sju imorse, pigg som en mört och undrade vafan jag skulle göra fram till 09:15 då man börjar jobba, så efter att ha vandrat runt i lägenheten, varit ute med hunden och gjort annat så pallade jag inte vara kvar i lägenheten längre utan drog tidigare till jobbet (bara det är ett tecken på mild förvirring).

Dagen gled sakta men säkert framåt, hemma till 18 och ner i soffan 18:15 och middagen kort därefter, det är förövrigt här ångesten kliver in. Ingen träning på lite mer än tre veckor och nu till bords var det hemmagjord pizza...
GO SIX-PACK!

så från och med imorgon, tillbaka till gymrutinerna och tillbaka till nyttigare vanor!

That's all folks!
I'm out.
Chris K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0