Blogg från luren

God kväll gott folk! Dagen har hittills varit väldigt skön och avslappnad, missade dock att träna idag och det känner man en del ågren över. Speciellt nu när det är dags för julbord hemma hos min gode vän gustav. Man kan lugnt säga att mina planer på att ha en nyttig månad och försök till att pressa ner några kilon innan thailand inte har gått så bra:p Gymmet imorgon däremot är ett måste, boxningspass följt av 45 min ben kommer att kännas underbart, längtar fan redan nu! Att svida om till något snyggt till kvällen visade sig vara en mildare utmaning. Så det fick bli att man rotade ända längst in i garderoben och damma av en gammal taracci skjorta, matcha det med ett par navyblå chino's följt av min gamla henri&Lloyd rock, kort och gott det fick bli en tripp down memory lane helt enkelt. Undrar om sviden håller på krogen?;) That's all folks! I'm out. Chris K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0